Holdplan / Fitness

Husk en måtte…

Biking

Vi har IC7 watt cykler og Intelligent cycling. Er du ny, vil vi anbefale at du starter på en begyndertime. Biking er for alle, vi har hold både tidligt og sent.
Husk dine cykelsko (med look eller SPD klamper), et trænings-håndklæde og en flaske vand.
Du kan leje cykelsko i receptionen.

Seniorhold eller let/utrænede

Er du senior eller har du brug for lettere træning, så har vi et stort udvalg af hold hver formiddag. Alle hold indeholder mulighed for alternative øvelser, hvis du evt. har lidt skader.
Husk en træningsmåtte.

Cirkeltræning.

Vi tilbyder cirkeltræningshold – hurtig, effektiv og sjov træning i vores cirkeltræningssal. Du kan også selv benytte cirkeltræningen, alene eller sammen med en makker.

Outdoor træning og bootcamps

Det meste af året tilbyder vi vores medlemmer træning udenfor i vores træningsområde med kettlebells, traktordæk, trx mm. Bootcamps og events:
Søger du en slankebootcamp, Kom-i-form bootcamps eller et forløb tilpasset dit firma? Skriv til piaknorr@hg-fitness

Velkommen i vores træningssale

Du har adgang til de fleste hold på holdplanen. Du kan benytte vores maskiner, cirkeltræning, holdsal og bikingsal på alle tidspunkter, såfremt de ikke benyttes til hold. Du kan tilmelde dig 10 hold over 14 dage. Hold afholdes uanset tilmeldte antal deltagere. Er du forhindret i at fremmøde til dit hold, skal du afmelde senest 2 timer inden holdstart.

Har du brug for et personligt træningsprogram - bestil til på info@hg-fitness. Det koster kr. 100,- og tager ca. 60 min.

Puls/styrke, boksetræning, HIIT, mave/ryg mm

Vi har en del hold, som vores instruktører selv bygger op og laver koreografi til, de varierer i sværhed/hårdhedsgrad, men du kan altid deltage på alle holdene. Holdene indeholder oftest både puls og styrkeelementer.
Husk en træningsmåtte.

Yoga

Der er mange fordele ved at dyrke yoga. Du bliver stærk og smidig, for de krævende stillinger i langt de fleste former for yoga gavner dine musklers styrke og smidighed. Yoga er et velkomment pusterum i en travl hverdag og bidrager til en flottere holdning, et sundere hjerte og blodtryk – og så sover du bedre. Vi har forskellige yoga type.
Husk en træningsmåtte og evt. et tæppe og et par varme strømper.