Holdplan / Fitness

Husk en måtte…

Biking

Vi har IC7 watt cykler og Intelligent cycling. Er du ny, vil vi anbefale at du starter på en begyndertime. Biking er for alle aldre.
Husk dine cykelsko, med de røde Look klamper, et håndklæde og en flaske vand.
Du kan leje cykelsko i receptionen - kr. 20,-
Du kan købe Look klamper til dine cykelsko - kr. 100,-

VIGTIGT! Har du booket plads og bliver forhindret - AFMELD senest to timer inden holdstart, så en anden kan få din plads.

Seniorhold eller let/utrænede

Er du senior eller har du brug for lettere træning, så har vi et stort udvalg af hold hver formiddag.
Alle hold indeholder mulighed for alternative øvelser, hvis du evt. har lidt skader.
Husk en træningsmåtte.

Cirkeltræning.

Vi tilbyder cirkeltræningshold – hurtig, effektiv og sjov træning i vores cirkeltræningssal.
Du kan også selv benytte cirkeltræningen, alene eller sammen med en makker.

Bootcamps

Der tilbydes løbende målrettede bootcamps af forskellige længde, fra enkelte timer/dage op til 12 uger.
Bootcampen 'Kom i form' for alle og bootcampen 'Fede fyre' kører hele året.
Vil du vide mere, kontakt piaknorr@hg-fitness-dk

Velkommen i vores træningssale

Du har adgang til de fleste hold på holdplanen.
Du kan benytte vores maskiner, cirkeltræning, holdsal og bikingsal på alle tidspunkter, såfremt de ikke benyttes til hold. VIGTIGT!
Er du forhindret i at fremmøde til dit hold, skal du afmelde senest 2 timer inden holdstart, så en anden kan få din plads.

Personligt træningsprogram
Få lavet dit eget træningsprogram - bestil tid på info@hg-fitness. Det koster kr. 150,- og tager ca. 60 min.

Puls/styrke, Outdoor, dans, mave/ryg mm

Vores instruktører laver selv koreografi til deres hold, de vil varierer i sværhedsgrad.
Du kan oftest deltage på alle holdene.
Holdene indeholder som udgangspunkt både puls og styrkeelementer.
Husk en træningsmåtte.

Yoga

Der er mange fordele ved at dyrke yoga. Du bliver stærk og smidig, for de krævende stillinger i langt de fleste former for yoga gavner dine musklers styrke og smidighed. Yoga er et velkomment pusterum i en travl hverdag og bidrager til en flottere holdning, et sundere hjerte og blodtryk – og så sover du bedre. Vi har forskellige yoga type.
Husk en træningsmåtte og evt. et tæppe og et par varme strømper.